İnsan Resursları | Azər Türk Bank | Sizin Dövlət Bankınız

İnsan Resursları


Azər Türk Bank bilik və bacarıqlarına güvənən, daim öyrənməyə, fərdi inkişafa can atan yüksək potensiallı, əməksevər və məsuliyyətli insanları Bankın peşəkar komandasının bir üzvü olmağa dəvət edir. Bizə qoşulmaq istəyən şəxslər özləri barədə məlumatları aşağıdakı müraciət formasına uyğun şəkildə bizə göndərə bilərlər.

Müraciət forması

Baş ofis. Korporativ Bankçılıq Departamentinin Sənədli əməliyyatlar şöbəsində mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Bank Əməliyyat Sistemində Qarantiya və Akkreditivlərin qeydiyyatını, onlara dəyişikliklərin edilməsini və daxil olmuş tələblərin qeydiyyatını həyata keçirmək;
  • Qarantiya və Akkreditivlər üzrə hesabatları izləmək, ödənişlər üzrə gecikmələr, bağlanacaq qarantiyalar və gələcək ödənişlər barədə məlumatları izləyərək prosedura uyğun addımlar atmaq;
  • Sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq, hesabatları hazırlamaq;
  • Sənədli əməliyyatların aparılmasına dair qaydaları və işə aid digər qayda və təlimatları aktiv şəkildə öyrənmək;
  • İşə aid bütün daxili iş mərhələləri, hüquqi proseslər, daxili və beynəlxalq prosedurlar və qaydalar haqqında məlumata malik olmaq;
  • Korporativ Xidmətlər üzrə bankın filial və departamentlərin əməkdaşlarına sənədli əməliyyatların aparılması ilə bağlı konsultasiya vermək.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil;
  • Qarantiya və akkreditivlərlə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Komandada işləmək, işgüzar ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • “MS Office” proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Səlis Azərbaycan və İngilis dili biliyi, Rus dili arzuolunandır.


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Baş ofis. Korporativ Bankçılıq Departamentinin Korporativ satış şöbəsində mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Müxtəlif seqmentlərə aid korporativ müştərilərin Banka cəlb edilməsi;
  • Kompleks bank məhsul və xidmətlərinin müştərilərə təklifini təşkil etmək, çarpaz satışların həyata keçirmək;
  • Xidmət strukturları ilə birgə Korporativ müştərilərə Bank xidmətlərinin yüksək səviyyədə göstərilməsini və ümumi prosesləri nəzarətdə saxlamaq;
  • Kreditlər və sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq;
  • Hər bir müştəri seqmenti üçün müvafiq şərti maliyyələşmə limitlərinin müəyyən edilməsi, təklif ediləcək xidmət və məhsulların, tariflərin strukturlaşdırılması və risk səviyyəsi meyarları üzrə ilkin qiymətləndirilməsi üçün KYC (Öz Müştərini Tanı) prosedurlarının tətbiq üzrə təkliflər vermək;
  • Müştərilərə xidmət strukturlarında korporativ satış fəaliyyətini koordinasiya etmək;
  • Korporativ müştərilər üçün məhsulların hazırlanması prosesində iştirak etmək;
  • Satış hədəflərinin planlaşdırılması və satış dinamikasının təhlilini aparmaq;
  • Maliyyələşdirmə üzrə müştərinin tələblərinə uyğun strukturlaşdırmanı həyata keçirmək;
  • Satış göstəricilərinə müntəzəm olaraq nəzarət etmək və monitorinqini həyata keçirmək;
  • Satış hədəflərinə nail olmaq məqsədilə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Korporativ müştərilərin Bank vasitəsilə həyata keçirdiyi əməliyyatları analiz etmək və hesabatlılığını aparmaq.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil
  • Korporativ müştərilərlə iş təcrübəsi;
  • Bütün kateqoriyalı müştərilər ilə effektiv əlaqələr qurmaq və qorumaq bacarığı;
  • Biznes münasibətlərini genişləndirmək və təkmilləşdirmək bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
  • “MS Office” proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Maliyyə və kredit analizi bilikləri;
  • Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili arzuolunandır.


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Şirvan filialı. Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ali təhsil
  • Azərbaycan dilində yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
  • Komandada işləmək bacarığı
  • İstehlak kreditləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi
  • Peşəkarlıq, məsuliyyətlilik və diqqətlilik
  • Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və normativ hüquqi aktlar üzrə biliklər
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı


Namizədə dair tələblər
  • Qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun, müvafiq təlimatlar və prosedurlar əsasında kreditlərin verilməsi
  • Bankda kreditlərin verilməsinin daxili prosedurları və uçotu haqqında qaydalara riayət etmək
  • Kredit portfelinə nəzarət etmək və təhlillər aparmaq
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə təşəbbüs göstərmək
  • Aylıq hesabatların təhlilinə əsasən monitorinqin nəticələrini şöbə rəisinə təqdim etmək


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Baş ofis. Marketinq Departamentinin Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Filiala daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi
  • Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi ilə bağlı sorğuların keçirilməsi
  • Sorğularla bağlı hesabatların hazırlanması
  • Xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə bağlı təkliflərin hazırlanması


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil
  • Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır
  • Yüksək ünsiyyətqurma qabiliyyəti
  • Aktiv, öyrənməyə və işləməyə həvəsli
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Baş ofis. İnformasiya Texnologiyaları Departamentində Proqramçı
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Proqram təminatlarına nəzarət edilməsi
  • Biznes tələblərin təhlili və tələblərə uyğun yeni program təminatların hazırlanması


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil
  • Səlis Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə Rus və İngilis dili biliyi
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • SQL optimallaşdırılması üzrə təcrübə
  • JAVA Framework-ləri (Spring, JSF) üzrə biliklərin olması
  • ORACLE (PL/SQL, SQL) üzrə bilik və təcrübə


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Baş ofis. İnformasiya Texnologiyaları Departamentində Şəbəkə inzibatçısı
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Bankın Baş ofis və filiallarında informasiya mübadiləsinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə lokal və qlobal şəbəkələr yaratmaq
  • Lokal və Qlobal şəbəkənin fasiləsiz işləməsinin təmin edilməsi və yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını həyata keçirmək
  • Banka xidmət göstərən kənar şirkətlərin VPN vasitəsilə şəbəkə xidmətini təmin edib onlara nəzarət etmək
  • Lokal və Qlobal şəbəkənin daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparmaq
  • Şəbəkədə yeni modifikasiya və müvafiq avadanlıqların yeni versiyalarını tətbiq etmək
  • Bankın struktur planına uyğun monitorinq və nəzarət proqramlarının quraşdırılmasını təmin etmək
  • Şəbəkə resurslarının daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparmaq


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil
  • Səlis Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə Rus və İngilis dili biliyi
  • Sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
  • CCNA, CCNP, CCSP səviyyəsində biliklərə malik olmaq (sertifikatların     olması arzuolunandır)
  • Cisco, Palo Alto, Chek Point şəbəkə avadanlıqları ilə iş təcrübəsi
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı
  • Qısa müddət ərzində problemi aşkarlamaq və aradan qaldırmaq qabiliyyəti
  • İri miqyaslı infrastruktur dəyişikliklərində iş təcrübəsi


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018
Baş ofis. Daxili Nəzarət və Maliyyə Monitorinqi departamentinin
Daxili nəzarət şöbəsində aparıcı mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Cari fəaliyyət zamanı Bank tərəfindən keçirilən bütün əməliyyatlara gündəlik nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Struktur bölmələrdə monitorinq və yoxlamaların aparılması, nəzarət sisteminin gücləndirilməsi ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Struktur bölmələr tərəfindən aparılmış cari əməliyyatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunun yoxlanılması və yaranmış səhvlərin aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi;
  • Bankda nəzarət prosesini gücləndirən yeni alət və mexanizmlərin hazırlanması və tətbiqi;
  • Bankın fəaliyyətində nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi məqsədi ilə müvafiq hesabat formalarının hazırlanması.


Namizədə dair tələblər
  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə);
  • Bank sahəsində 2 il, nəzarət, audit və ya risk sahəsində 1 illik iş təcrübəsi;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis və ya Rus dili biliyi;
  • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
  • Bank fəaliyyətinə dair qanunvericiliyi və normativ hüquqi sənədləri bilmək;
  • Analitik təhlil qabiliyyəti;


 
  • CV-lərinizi vakansiyanın adını qeyd etməklə http://azerturkbank.az/bank/hr/form ünvanında müraciət formasını dolduraraq və ya cv@azerturkbank.az poçt ünvanına göndərərək bizə müraciət edə bilərsiniz.
  • CV-lər son qəbul tarixi 28.12.2018

Valyuta kalkulyatoru