Banka müracət etmə vasitələri


Müştərilər aşağıdakı formalarda Banka müraciət edə bilər:

Şifahi müraciət şəklində:

  • həftə içi hər gün (bayram və matəm günləri istisna olmaqla) saat 9:00-dan 18:00-a kimi Bank ın Bakı şəhəri, AZ1078, C.Məmmədquluzadə küçəsi, 85; 192/193 ünvanında yerləşən Baş ofisinə yaxınlaşmaqla;
  • birbaşa olaraq (012) 404 14 54 nömrəsinə və ya Məlumat mərkəzinin (012) 945 nömrəsinə zəng etməklə.

Yazılı müraciət şəklində:

  • Bankın Bakı şəhəri, AZ1078, C.Məmmədquluzadə küçəsi, 85; 192/193 ünvanında yerləşən Baş ofisinə yaxınlaşmaqla 1-ci mərtəbədə yerləşən xüsusi ayrılmış masaya təqdim edə və ya xüsusi olaraq “Sənədlər və müraciətlər üçün” nəzərdə tutulmuş qutuya yerləşdirə bilər;
  • Bankın filial və şöbələrində xüsusi olaraq “Sənədlər və müraciətlər üçün” nəzərdə tutulmuş qutulara yerləşdirməklə;
  • Bankın Bakı şəhəri, AZ1078, C.Məmmədquluzadə küçəsi, 85; 192/193 poçt ünvanına göndərməklə;
  • Bankın (012) 599 10 11 faks nömrəsinə göndərməklə;
  • Bankın atb@azerturkbank.az elektron poçt ünvanına göndərməklə;
  • Bankın www.azerturkbank.az saytında təqdim olunan “Şəffaf qutu”da yerləşdirməklə.

Valyuta kalkulyatoru